Så skapar du en säljande kundservice

Försäljning är som alla vet vitalt för att ett företag ska lyckas. Utan affärer och kunder är det svårt för ett företag att leva vidare. Tidigare har försäljning och kundservice ofta skett på två olika avdelningar där den ena svarar på inkommande och den andra jobbar med utgående samtal.

I takt med att produkter blir mer lika varandra och konkurrensen hårdnar ökar betydelsen av varumärket och försäljning inom kundservice blir allt vanligare. Få insikt i hur du kan anpassa din kundservice till digitaliseringen.

  • Vad försäljning i kundservice egentligen är
  • Utmaningar inom merförsäljning
  • Uppföljning, feedback och belöning

Fyll i formuläret till höger för att ta del av whitepapret!

 

 

 Ageris kontaktcenter

Ageris är en outsourcer med center i Solna, Falun och Strömsund med ca 250 anställda. Ageris levererar kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare som arbetar strategiskt med kundlojalitet och har förväntningar på att kundservice kan öka kundnöjdhet och försäljning.